دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

۶۵ بازديد

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد كه در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. كه از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اكتيو و ليزر جامد اشاره كرد. اما ليزر‌هاي پركاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند كه در ادامه به بررسي ساختار و كاربرد هركدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي كه ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نكته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است كه آن‌ها بسيار يكنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر كردن و خنك نمودن آن‌ها از يك مدار بسته استفاده كرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولكولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولكولي CO2 در زمره مهم‌ترين و كارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اكسيد كربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيك، لاستيك و فلزات تا ضخامت يك سانتي‌متر به كار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشكاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌كه  باريكه خروجي ليزر دي اكسيدكربن كانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است كه در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است كه داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيكي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌كند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است كه درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل كرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه كوچك را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌كه ساير ليزرها تنها در يك محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيكي و شيميايي بكار گرفته شده‌اند و كاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولكول‌ها ايجاد كرده است. به نحوي كه مي‌توان اذعان داشت كه پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بكارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، كاربردي‌ترين ليزر حالت جامد كه براي پردازش و ماشين كاري مواد بكار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و كيفيت اپتيكي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريك، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حكاكي فلزات و سراميك‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين كاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است كه آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه كردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امكان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم كرده و توانسته كيفيت پرتوهاي خروجي را به شكل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه كردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود كه طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميكرون و گاهي 1.32 ميكرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حكاكي روي قطعه و در مواقعي كه قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG كه با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يك خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميكرومتر دارند. از آن‌جايي كه هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها كاربردهاي جالبي در پزشكي داشته باشند.

طرز كار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند كار به اين نحو مي‌باشد كه ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه كشي و طراحي از قبيل اتوكد، كورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌كنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي كه قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يك خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي كه اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به كمك لنزفوكوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا كه عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌كند و توان ليزر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد پس بايد به فكر راهي براي خنك كردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يك روش خنك كردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنك كننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنك كردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي كه بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاكسازي گشته و سطحي كاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شركت رادوكس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، كروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيك، پلكسي، جير، چوب، كف پوش و موكت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است كه شركت رادوكس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

گروه صنعتي درويش با بيش از 50 سال تجربه در صنعت كشور

۶۷ بازديد

 

گروه صنعتي درويش با بيش از ?? سال تجربه در صنعت كشور

اين گروه در ابتداي كار توسط مديريت گروه و در سال ???? با نام شركت ستايش شروع به فعاليت مي نمايد كه عمده فعاليت آن نيز مربوط به كارخانه هاي آردسازي ، والسي و سنگبري هاي كشور با ارائه دستگاه هاي بوجار گندم ، سياهدانگير گندم ،  شن گير گندم ، پوستگير و انتقال دهنده هاي قاشقكي و پنوماتيك ، اسياب چكشي ( كه براي اولين بار وارد كشور شده بود )  آغاز نموده است .

در ادامه شروع به مشاوره و همكاري با كارخانه هاي سنگبري در زمينه هاي انتخاب الكتروموتور ، الكتروگيربكس ، پمپ هاي ساده و غليظ كش براي دستگاه هاي فرز دروازه اي  و …. مي نمايد . مشاوره و همكاري با مهندسين كارخانه ها نيز از عمده فعاليت هاي آن زمان مديريت گروه صنعتي درويش بوده است .

سرانجام در سال ???? فعاليت رسمي خود را آغاز ميكند و از آن زمان تاكنون هر ساله بر فعاليت خود افزوده است ، بطوريكه امروز اين گروه داراي نمايندگي فروش چندين كارخانه توليدي داخلي و خارجي را بر عهده دارد و با افتخار اعلام ميدارد كه همواره با تكيه بر پرسنل مجرب و با تجربه خود به مشتريان مشاوره رايگان خواهد داد تا خريدار با اطمينان خاطر كالاي پيشنهادي گروه صنعتي درويش را خريداري نمايد

 .uia_گروه_صنعتي.jpg

در حال حاضر گروه صنعتي درويش در سه دسته بندي زير مي باشد كه هر كدام را توضيح خواهيم داد

الكتروگيربكس

كاربرد الكترو گيربكس در ماشين آلات راهسازي ، معدني ، كشاورزي ، جرثقيل ها ، صنايع دقيق و بسياري صنايع ديگر است . گيربكس ها معمولا به عنوان كاهنده سرعت شناخته ميشوند ولي شايان ذكر است كه گيربكس ها قابليت افزايش سرعت دوراني ( گيربكس افزاينده ) را هم دارند كه البته با اين عمل گشتاور كاهش مي يابد .

گيربكس خورشيدي ، گيربكس صنعتي ، گيربكس SEW  آلمان ، گيربكس شافت مستقيم ايراني ، گيربكس حلزوني چيني از جمله گيربكس هايي مي باشد كه توسط ما عرضه ميشود

الكتروموتور

الكترو موتور انرژي الكتريكي را به حركت مكانيكي تبديل مي كند . الكتروموتورها براساس ساختار آن توسط جريان مستقيم تبديل ميشود

الكتروموتور به دو دسته اصلي الكتروموتور تك فاز و سه فاز تقسيم ميشود و داراي دسته بندي هاي فرعي ديگري مثل ترمزدار و بدون ترمز ، پايه دار يا فلنچ دار تقسيم ميشود . الكتروموتور داراي دور هاي خروجي استاندارد 500 ، 700 ، 900 ، 1400 و 3000 دور مي باشد

الكتروموتور جمكو ، الكتروژن ، موتوژن و SEW آلمان از محصولات اين دسته مي باشد

 

الكتروپمپ و پمپ

پمپ و الكتروپمپ وسيله هايي هستند كه براي پمپاژ انواع سيالات استفاده ميشود .

مونوپمپ : پمپي است كه براي انتقال سيالات با ويسكوزيته زياد استفاده ميشود و در صنايع غذايي نيز كاربرد دارد

پمپ دنده اي : اين پمپ كه به پمپ غليظ كش هم معروف هست سيالاتي با هر ويسكوزيته اي را منتقل ميكند

پمپ آب : براي انتقال آب استفاده ميشود

پمپ وكيوم : پمپ خلا كه مصارف خاصي دارد

پمپ لجن كش و كف كش

 

 

مزاياي سئو و اينكه چرا هر كسب و كاري به سئو نياز دارد؟

۵۴ بازديد

مزاياي سئو و اينكه چرا هر كسب و كاري به سئو نياز دارد؟

هدف از سئو، بهبود رتبه سايت در ليست نتايج موتورهاي جستجو است تا بتوان با افزايش ورودي هاي هدفمند، ميزان فروش را افزايش داد. مطالب ارائه شده در اين بخش براي افراد و مديراني است كه يك استراتژي صحيح و اصولي براي موتورهاي جستجو ندارند.

اميدواريم كه اين اشتباه بزرگ به خاطر عدم آگاهي از مزاياي سئو باشد. چون اگر از مزاياي سئو آگاه باشند و اين كار را انجام ندهند، مي توان گفت كسب و كار خود را به سمت مرگ هدايت خواهند كرد.

در اين نوشته ?? نكته مهم در راستاي مزاياي سئو براي شما ارايه خواهد شد.

?- افراد زيادي در گوگل به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

آمار بسيار بالايي است اما جالب است بدانيد كه بيش از 2 ميليارد نفر در فضاي اينترنت همواره آنلاين هستند. 93 درصد از فعاليت هاي آنلاين از موتورهاي جستجو آغاز مي شود. 40 هزار جستجو در ثانيه و 3.5 ميليارد جستجو در روز انجام مي شود. بنابراين مطابق اين آمارهاي عجيب و غريب و سرسام آور، ميليون ها فرصت براي كسب و كار شما وجود دارد. يكي از مزاياي سئو اين است كه مشتريان و كاربران شما هر روز و به دلايل مختلفي از موتورهاي جستجو استفاده مي كنند و اين فرصتي است كه مي بايست آن را غنيمت بشمريد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

?- بالا بودن كيفيت جذب ورودي هاي سئو، از مهم ترين مزاياي سئو است.

تصور مي كنيد چرا ترافيك موتورهاي جستجو بهترين ترافيك است؟ به اين دليل كه افراد زيادي از سراسر كشور يا دنيا به دنبال حل مشكلي هستند كه به دست شما انجام مي شود. بنابراين شما مي توانيد با بهينه سازي سئو سايت براي موتورهاي جستجو، ترافيك بيشتري به سايت خود جذب كنيد. نكته جذاب تر در سئوي سايت اين است: سئو به دنبال راهكاري است كه شما نيازي به تبليغات براي فروش محصولات يا خدمات خود نداشته باشيد. همين نكته است كه صنعت سئو را به صنعتي ارزشمند تبديل كرده است.

?- احتمال تبديل كاربران ورودي از سئو به مشتري بسيار بالاست.

مي توان گفت كه ترافيك دريافتي از موتورهاي جستجو داراي بالاترين نرخ تبديل به مشتري نهايي براي اكثر وب سايت هاست. با استفاده از تثبيت موقعيت خودتان در موتورهاي جستجو، مي توانيد موقعيت هاي بيشتري براي كسب و كارتان ايجاد كنيد. در واقع سئو تلاش مي كند تا بازديد وب سايت شما به صورت هدفمند افزايش يابد و هنگامي كه كاربر وارد صفحه ي شما شد، همان كاري را انجام دهد كه شما پيش از اين براي آنها طراحي كرده بوديد. اين يكي از مهمترين مزيت هاي سئو در بين ديگر مزاياي سئو است.

?- سئو تاثير بالايي در افزايش فروش شما خواهد داشت.

سئو افسانه نيست. اگر يك محصول قابل اعتماد براي مشتري داشته باشيد، به طور قطع، سئو مي تواند منجر به افزايش فروش و سبقت از رقبايتان شود. شما مي بايستي بر روي بهترين استراتژي هاي سئو سرمايه گذاري كنيد تا از مزاياي سئو بهره مند شويد. با داشتن يك كمپين حرفه اي سئوي، كسب و كار شما بر روي افزايش نرخ تبديل كاربر به مشتري قدم خواهد گذاشت.

?- افزايش اعتبار كسب و كار، از ديگر مزاياي سئو به شمار مي رود.

مردم همواره به گوگل اعتماد دارند و در طول روز شايد بارها از آن استفاده كنند تا آنچه را كه به دنبال آن هستند، پيدا كنند. با كسب رتبه ي بالا در گوگل و ديگر موتورهاي جستجو در بين مخاطبين خود اعتبار و اعتماد كسب خواهيد كرد. چراكه طبق آمارها 37 درصد از كليك هاي صورت گرفته در موتورهاي جستجو مربوط به وب سايت هاي با رتبه بالاست.

سئو به طرز قابل توجهي بر تصميمات اتخاذ شده براي خريدهاي مختلف تأثيرگذار است. اين تأثيرگذاري به دليل اعتبار و اعتماد به وجود آمده است.

منبع : https://is.gd/zza3qi

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسكوني

۶۵ بازديد

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسكوني

خانه هايي را كه در قديم مي ساختند؛ با توجه به ساختار بافت قديم از امكانات آن زمان استفاده مي كردند كه مسلما با امكانات امروزه قابل قياس نيستند. به همين دليل است كه امروزه بسياري از خانه هاي قديمي ساز را به بافت جديد تبديل كرده اند كه در اين بين پنجره هاي آن ها را نيز تعويض مي كنند و آن را با پنجره هاي جديد متناسب با سبك و سياق آپارتمان ها و منازل مسكوني جديد به كار مي گيرند.

بنابراين تعويض پنجره قديمي با دوجداره كاملا امروزه مرسوم مي باشد و طيف وسيعي از مردم را برآن داشته است تا با تعويض پنجره قديمي با دوجداره، خانه و آپارتمان خود را نونوار سازند. در صورتي كه قصد خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره داريد و مي خواهيد از وجود اين پنجره ها در منزل و آپارتمان خويش بهره بگيريد؛ مي توانيد به وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com مراجعه كنيد تا بدين ترتيب بتوانيد در اين وب سايت اينترنتي اقدام به تعويض پنجره قديمي با دوجداره كنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

قيمت پنجره دو جداره وين تك

در صورتي كه قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ مي بايست بهترين و با كيفيت ترين جنس پنجره هاي دوجداره را خريداري كنيد تا خيال خود را تا چندين سال از وجود پنجره دوجداره در منزل و آپارتمان خويش راحت و آسوده خاطر نماييد. يكي از شركت هاي توليد كننده پنجره هاي دوجداره، وين تك مي باشد كه كيفيت و كارايي اين نوع از پنجره ها بر هيچ كس پوشيده نيست.

اما در عين حال بايد اين نكته را در نظر داشت كه قيمت پنجره دوجداره وين تك نسبت به پنجره هاي قديمي خيلي بالاتر مي باشد و شما در صورت تعويض پنجره قديمي با دوجداره مي بايست هزينه بيشتري را در اين راستا صرف كنيد. ولي در عين حال در نظر داشته باشيد كه هر چند قيمت پنجره دوجداره وين تك بالاست؛ ولي شما مي توانيد پنجره اي را خريداري كنيد كه مزيت هاي بسيار بيشتري نسبت به پنجره هاي قديمي شما دارد.

از طرفي ديگر يكي از خدمات ارائه شده در وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com تعويض پنجره قديمي با دوجداره با قيمت هاي به صرفه اي مي باشد كه شما مي توانيد با صرف هزينه كم اين نوع از پنجره ها را جايگزين پنجره هاي قديمي منزل خويش كنيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تك

 

رگلاژ پنجره دوجداره از خدمات ويژه و منحصر به فرد

يكي از خدمات ويژه و منحصر به فرد پنجره يو پي وي سي ريپير، رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد. رگلاژ پنجره دوجداره به نوع باز و بسته شدن پنجره دوجداره اطلاق مي شود كه بر حسب شرايطي اين امكان از شما سلب مي شود كه بتوانيد به خوبي و درستي روز اول پنجره خود را باز و بسته كنيد و با مشكلاتي در اين مورد رو به رو خواهيد شد.

به همين دليل است كه گروه تعميركاران مجرب و كارآزموده اي كه در تهران و كرج وجود دارند. شما مي توانيد از طريق وب سايت مربوطه با آن ها با بهره گيري از هر يك از راه هاي ارتباطي، در تماس باشيد تا با استفاده از تجربه و تخصصي كه آن ها دارند؛ بتوانند مشكل به وجود آمده را خيلي زود برطرف نموده تا شما بتوانيد از مزيت هاي شايان توجه اين گونه از پنجره ها نهايت استفاده و بهره را ببريد.

انواع پنجره دوجداره  upvcدر مدل هاي مختلف

همان طور كه مي دانيد پنجره هاي دوجداره upvc انواع و اقسام مختلفي دارند كه شما بنا به نياز خود و نيز با توجه به سليقه شخصي خويش مي توانيد هر يك از مدل هاي مختلف آن را براي منزل ويلايي يا واحد آپارتماني خويش خريداري كنيد و به خوبي از وجود هر يك از آن ها استفاده كنيد. در همين جهت است كه گروه https://www.upvcrepair.com در خدمت رساني به شما كاملا آماده و مهياست تا بدين ترتيب بتوانند هر يك از پنجره هاي يو پي وي سي را متناسب با نياز و سليقه شما آماده كنند و تحويل شما دهند.

بنابراين دست شما در انتخاب كاملا باز است و مي توانيد هر يك از نمونه هاي مختلف پنجره هاي دوجداره را در گروه هاي توليدي مختلف و البته با توجه به قيمت هاي درج شده در هر يك از آن ها خريداري نماييد و به منظور تعويض پنجره قديمي با دوجداره بتوانيد پنجره هاي قديمي خود را با انواع پنجره دوجداره upvc تعويض نماييد و از مزاياي اين گونه از پنجره ها نهايت بهره را ببريد.

 

انواع پنجره دوجداره upvc

 

معرفي وب سايت يو پي وي سي ريپير

وب سايت يو پي وي سي ريپير يكي از وب سايت هاي اينترنتي مي باشد كه هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري در زمينه توليد و نصب انواع پنجره هاي دوجداره يا پو پي وي سي مشغول به فعاليت مي باشد. اين گروه توليدي را به عنوان برديا پنجره مي شناسند كه در سال 86 فعاليت هاي خود را آغاز كرده است.

انجام پروژه هاي بسيار بزرگ در سراسر كشور نشان از ميزان رضايت مشتريان مختلف در اقصاء نقاط كشور به اين گروه توليدي مي باشد. برديا پنجره خدمات شايان توجهي را به مشتريان خويش ارائه مي كند كه در اين  بين كساني كه قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره دارند؛ مي توانند با اين گروه توليدي در ارتباط باشند تا پنجره دوجداره مورد نظر خويش را خريداري نموده و جايگزين پنجره هاي آلومينيومي و قديمي منزل خويش كنند. به علت همين موفقيت هاي چشمگير بوده است كه گروه برديا پنجره با عنوان upvcrepair تغيير نام داده است و اينك شما مي توانيد از وجود خدمات شايان توجه آن ها نهايت بهره را ببريد.

ضمن اينكه تعميركاراني كه در اين گروه توليدي وجود دارند؛ با كوله باري از تجربه و تخصص در زمينه فعاليتي خويش آماده هر گونه تعميرات از جمله رگلاژ پنجره دوجداره مي باشند كه در صورت هر گونه عيب و ايراد نهفته شده در اين پنجره ها مي توانند در سريعترين زمان ممكن مشكل به وجود آمده را حل و فصل نموده تا شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي خود استفاده كنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

مزيت هاي بسيار بالاي پنجره هاي دوجداره

پنجره هاي دوجداره از مزيت هاي بسيار بالايي بهره مند مي باشند. بنابراين در صورتي كه مي خواهيد از مزيت هاي اين نوع از پنجره هاي توليدي برديا پنجره يا همان يو پي وي سي ريپير بهره مند شويد؛ مي توانيد هر يك از انواع مختلف پنجره هاي يو پي وي سي را از اين گروه توليدي خريده و با تعويض پنجره قديمي با دوجداره در منزل خويش براي هميشه از شر گرد و غبارهاي آزاردهنده، سر و صداي سرسام آور راحت و آسوده خاطر شويد و در شرايط جوي مختلف از عايق بندي منزل خويش لذت برده و در كنار تمامي اين مسائل از زيبايي ظاهري اين گونه از پنجره ها نيز نهايت بهره را ببريد.

بنابراين به طور كلي وجود كيفيت و كارايي بالا و زيبايي ظاهري پنجره هاي دوجداره سبب محبوبيت اين نوع از پنجره ها شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به جاي پنجره هاي قديمي خود سعي مي كنند با تعويض پنجره قديمي با دوجداره به زندگي خود رنگ و لعابي نوين بخشيده و از مزيت هاي شايان توجه اين نوع از پنجره ها نهايت بهره را ببرند.

تعميرات حرفه اي با كادري مجرب

هر چند كه انواع و اقسام پنجره هاي دوجداره دربردارنده مزيت هاي بسيار زيادي باشند؛ اما در عين حال تعميرات هم بخشي از كار است و پس از مدتي ممكن است پنجره هاي دوجداره نيز علي رغم تمامي مزيت ها و خوبي هايي كه دارند؛ دچار عيب و ايرادهايي باشند كه نياز به تعمير يا تعويض قطعاتي در آن باشد.

به همين منظور گروه توليدي برديا پنجره موسوم به يو پي وي سي ريپير امروزه كادري مجرب و كاركشته را در زمينه انواع تعميرات پنجره هاي يو پي وي سي درون خود جاي داده است كه نسبت به تمامي پنجره هاي مختلف يو پي وي سي و قطعات به كار گرفته شده در  هر يك از آن ها كاملا شناخت دارند و مي توانند در صورت بروز هر گونه مشكلي چگونه از پس كار برآيند. بنابراين شما مي بايست همواره با مشاهده هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره خويش آن ها را به دست افراد توانمندي بسپاريد كه در اين زمينه كاملا مسلط هستند و توانايي انجام آن را نيز دارند كه گروه يو پي وي سي ريپير در تهران و كرج جزء اين دسته از افراد توانمند به شمار مي آيند كه تجربه ثابت كرده است يكي از گروه هاي مطرح و كاركشته در تهران و كرج به شمار مي آيند و حتي در شهرهاي ديگر نيز پروژه هاي بزرگ زيادي را بر عهده گرفته اند.

پس در صورت بروز هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره منزل خويش با آن ها در ارتباط باشيد تا مشكل به وجود آمده را خيلي زود براي شما برطرف كنند. توجه داشته باشيد كه اگر شما تمايل به تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ اين بدان معنا و مفهوم نيست كه پنجره هاي دوجداره هيچ گاه خراب نمي شوند؛ شايد طول عمر بيشتري داشته باشند ولي در هر صورت ممكن است شما را با دردسر هم رو به رو سازند. ولي در كل براي هر مشكلي، راه حلي وجود دارد.

 

 

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

۶۹ بازديد

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

9a9x_b8.jpg

امروزه تبليغات يكي از مهمترين و موثرترين روش هاي ارتقا برند و شغل است. تبليغات روش گوناگوني دارد.

در اين مقاله مي خواهيم روشي را بررسي كنيم كه شما به راحتي مي توانيد كسب و كار خود را رونق دهيد.

خريد پنل پيامكي يكي از روش هايي است كه مي تواند بازدهي خوبي داشته باشد و در عين حال بسيار كم هزينه است.

براي خريد پنل پيامكي شما بايد اطلاعات اوليه اي داشته باشيد، در اين مقاله به بررسي مواردي مي پردازيم كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

در زير نكاتي كه به شما براي خريد پنل پيامكي  خوب كمك مي كند را باهم مرور مي كنيم.

ظاهر ساده در تهيه پنل ارسال اس ام اس بسيار مهم است

يكي از نكاتي كه براي خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد داشتن محيط كاربري ساده است.

اين به اين معني نيست كه پنل ها بايد امكانات كمي داشته باشند، با وجود امكانات كامل نيز يك پنل پيامك ميتواند ظاهر و كاربري ساده  داشته باشد.

تجربه كاربري يا به اصطلاح user experience  از مهم ترين مسائلي هست كه بايد در نظر گرفته شود.

همه بايد بتوانند به راحتي با پنل ارسال پيامك خود كار كنند.

در نتيجه در هنگام خريد پنل پيامكي توجه به اين كه اين پنل چگونه كار مي كند بسيار مهم است.

انتخاب پنل اس ام اس با توجه به نياز شركت و اشخاص

شركت هايي كه خدماتي مثل ارسال پيامك را ارائه مي دهند، بايد گزينه هاي زيادي براي مشتريان خود فراهم كنند.

در اين صورت مشتريان قدرت انتخاب بيشتري دارند،اين امر باعث ميشود مشتري درهنگام خريد پنل پيامكي احساس رضايت بيشتري داشته باشد.

اگر مشتري قصد دارد تعداد پيامك كمتري ارسال كند، مسلما لزومي ندارد كه به خريد پنل پيامكي با امكانات زياد و هزينه بالاتري اقدام كند.

پشتيباني 24 ساعته از تمامي اپراتورهاي مخابراتي

اگر پنل پيامكي كه خريداري مي كنيد نتواند از همه اپراتورهاي مخابراتي موجود پشتيباني كند ممكن است شما تعداد زيادي از مخاطبان خود را از دست بدهيد.

با توجه به بازار رقابتي و امكانات مختلف اپراتورها در دسترس بودن تمام اپرتورها به صورت يك جا به عنوان يك مزيت مهم به شمار ميرود.

بنابراين خريد پنل پيامكي كه با همه  اپراتورهاي مخابراتي در تماس  باشد بسيار مهم است.

پشتيباني قوي در پاسخگويي به مشكلات كاربران

هر كالا يا خدمتي كه خريداري مي شود ممكن است بعد از مدتي دچار مشكل شود يا احتياج به راهنمايي در آن ايجاد شود.

پنل اس ام اس  هم از اين مساله مستثنا نيست، به خضوض در زمينه بررسي وضعيت ارسال ها پشتيباني مهم ترين نقش را ايفا ميكند.

براي خريد پنل پيامكي اين نكته بسيار ضروري است كه تيم پشتيبان آن بتواند تمامي مشكلات را  در كوتاه ترين زمان ممكن رفع كند.

شركت هاي معتبر براي پاسخ دهي به درخواست هاي مشتريان SLA مشخص دارند.

SLA يا Service Level Agreement به معني تعهد شركت در ارائه خدمات  به مشتريان ميباشد.

ارتباط با پشتيبانان پنل به صورت شبانه روز در تمام روزهاي هفته، يكي از موارد مهمي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

خريد پنل پيامكي با قابليت هدف گيري دقيق مخاطبان

قابليت تفكيك مخاطبان مختلف از جمله ويژگي هايي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي  بايد به آن توجه كنيم.

به اين معني كه شايد شما قصد داشته باشيد فقط به شهر خاصي ارسال پيامك داشته باشيد.

يا مي خواهيد فقط به آموزشگاه ها پيامك ارسال كنيد. يك پنل پيامكي خوب بايد توانايي اين تفكيك را داشته باشد.

اگر ميخواهيد در مورد هدفمند انتخاب كردن مخاطبان بيشتر بدانيد كليك كنيد.

بررسي بخش همكاران و نمونه كارها در زمان خريد پنل پيامكي

با بررسي اين بخش شما مي توانيد رزومه اي از شركتي كه قصد خريد پنل پيامكي از آن را داريد داشته باشيد.

بررسي رزومه به شما كمك مي كند كه از توانايي هاي شركت مورد نظر باخبر شويد و خريد بهتري را تجربه كنيد.

در هنگام خريد پنل پيامكي حتما يك پيش نمايش(ِِDemo) از آن را مشاهده كنيد.

اين گزينه به اين معني است كه شما در زمان خريد پنل پيامكي بايد بازدهي آن را بررسي كنيد. آيا منوها و جزئيات مورد نظر شما را دارد يا خير؟

يك پنل پيامك براي شما ممكن است امكانات زيادي در منوهاي خود داشته باشد.

در صورتي كه نتوانيد با آن ها كار كنيد، نمي توانيد از خريد خود بازخورد خوبي بگيريد.

پس قبل از خريد اين پنل حتما پيش نمايش آن را مشاهده كنيد و بعد به خريد پنل  اقدام كنيد.

مودم GSM بهتر است يا خريد پنل پيامكي؟

زماني كه مي خواهيد بين خريد سامانه ارسال پيامك و خريد مودم  GSM تصميم بگيريد بايد به اين نكات توجه ويژه اي داشته باشيد:

اين نكته را مد نظر خود قرار دهيد كه، مودم قطعه اي سخت افزاري هست كه بدون نرم افزار مربوط به خود كار نمي كند.

شما براي راه اندازي آن بايد سيم كارت  خريداري نموده و داخل مودم قرار دهيد، فقط به اين شكل مي توانيد متني كه مورد نظر شماست را ارسال كنيد.

با خريد پنل پيامكي، يك پنل سيار با سرعت و كاربرد بالا در خدمت شماست كه مي توانيد از هر جايي كه هستيد پيامك خود را ارسال كنيد.

اما اگر بخواهيد اين كار را با مودم انجام دهيد علاوه بر اينكه سرعت ارسال بسيار پايين است، شما در هر جايي اين امكان را نداريد كه متن خود را ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك شما ميتوانيد به راحتي از بانك شماره موبايل براي ارسال هاي هدفمند خود استفاده كنيد.

در متن بالا درباره استفاده راحت و آسان صحبت كرديم، ارسال پيامك با استفاده از مودم هاي سخت افزاري بسياردشوار  است.

اين موارد نكاتي است كه بايد در هنگام خريد پنل اس ام اس به آن دقت كنيد.

 

گام دوم براي اجراي يك پرسشنامه آنلاين

۷۲ بازديد

بررسي 6 راه مهم در ايجاد يك طرح بسيار كاربردي و كاربرپسند-بخش دوم

لطفا در ادامه با ما همراه باشيد تا به بررسي 6 گام مهم در ساخت پرسشنامه بپردازيم. رعايت اين مراحل مي‌تواند شما را سريعتر و دقيقتر به ساخت يك پرسشنامه آنلاين رهنمون كند. پس لطفا تك تك اين مراحل را بررسي و يادداشت نموده تا بتوانيد نتيجه بهتري را دريافت كنيد!

. ليستي از سوالات را تهيه كنيد

با توجه به هدفتان ليست سوالات پرسشنامه را تهيه كنيد. بهتر است تا سوالات كوتاه و ساده باشد. بيشتر افراد ترجيح مي‌دهند به سوالات كوتاه و چند گزينه‌اي پاسخ دهند. 

تعداد زيادي سوال نپرسيد و سعي كنيد با حداقل تعداد سوالات به جواب‌هاي اصلي خود برسيد.

سوالات ابهام برانگيز و نامربوط اغلب جواب‌هايي دو پهلو دارد.

در نظر داشته باشيد كه شركت كننده‌ها به طور معمول مجبور نيستند به همه سوالات شما جواب بدهند.

 

3. از افراد دعوت به مشاركت كنيد

راه‌هاي زيادي براي دعوت افراد براي تكميل يك پرسشنامه آنلاين وجود دارد. پرسشنامه خود را در شبكه‌هاي اجتماعي اطلاع‌رساني كنيد و از افراد براي شركت در نظرسنجي دعوت كنيد. ارسال ايميل به ليست مشتركان، ارسال پيامك، دعوت به شركت در نظرسنجي با بنرهاي تبليغاتي در وب سايت‌ها و... همگي روش‌هاي موثري هستند كه با توجه به هدفتان مي‌توانيد هر كدام از اين روش‌ها را انتخاب كنيد. يا مي‌توانيد از ما بخواهيد، ويفرم مي‌تواند با توجه به جامعه هدف مورد نظر شما، پرسشنامه را بين افراد توزيع كند.

منبع:vform.ir

 

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

۷۰ بازديد

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند