دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

۲۳ بازديد

محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

هنگام فکر کردن به سئوی سایت، محتوا باید اولویت اول شما باشد. محتوای با کیفیت نحوه تعامل، اطلاع رسانی، حمایت و خوشحالی مخاطبان است. ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند نیز برای دیده شدن موتورهای جستجو بسیار مهم است. در واقع، به همین دلیل است که جدول تناوبی عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز می‌شود و اولین عنصر مربوط به کیفیت محتوا است.

چه مقاله های وبلاگ، صفحات محصول، یک صفحه درباره، توصیفات، ویدیوها یا هر چیز دیگری که برای مخاطبان خود ایجاد می کنید، درست کردن محتوای خود به این معنی است که شما پایه ای برای پشتیبانی از سایر تلاش های SEO خود دارید.

کیفیت

"فقط به این فکر کنید که کاربران چه می خواهند و فکر کنید اگر جای موتور جستجو بودید، آیا از فرستادن کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کردید؟" Frédéric Dubut، مدیر ارشد برنامه Bing می گوید. "آیا احساس غرور می کنید که برای آن وب سایت تضمین کنید و آن را در رتبه اول برای یک پرس و جو قرار دهید؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اینجاست که بسیاری از کارهای فنی تر و بهینه سازی موتور جستجو سنتی تر ممکن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خیر» است، احتمالاً نشانه‌ای از این است که قبل از اینکه به چیزهای فنی فکر کنید، باید ارزش بیشتری برای کاربران ایجاد کنید.

ارائه محتوای اساسی، مفید و منحصر به فرد به کاربران چیزی است که آنها را وادار می کند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنایی و اعتماد شوند. اینکه چه چیزی کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (بخش 5.1) ویژگی‌های محتوای با کیفیت بالا را بر اساس نوع تجزیه می‌کند:

محتوای اطلاعاتی باید دقیق، جامع، اصلی و حرفه ای ارائه شود.

محتوای هنری باید اصیل، منحصر به فرد و بیانگر درجه بالایی از مهارت باشد.

محتوای خبری باید عمیق، به خوبی استناد، دقیق و حاوی گزارش اصلی باشد.

برندهایی که محتوای پول یا زندگی شما (YMYL) را ایجاد می‌کنند باید به این استانداردها توجه ویژه داشته باشند زیرا الگوریتم‌های Google ممکن است به سیگنال‌های اعتبار، تخصص و قابلیت اعتماد (E-A-T) اهمیت بیشتری دهند.

محتوا سنگ بنای تلاش های سئوی شماست و جایی برای صرفه جویی نیست. ایجاد - و سرمایه گذاری در - یک استراتژی محتوای واضح برای موفقیت سئو شما بسیار مهم است زیرا تقریباً همه عوامل دیگر به کیفیت محتوا بستگی دارند.

برای آخرین اخبار و نکات مربوط به محتوا، بخش جستجوی موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانک‌گذاری کنید.

تحقیق

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (عباراتی که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند) شاید مهمترین عامل طراحی سایت پس از ایجاد محتوای خوب باشد. این به شما کمک می کند محتوایی را توسعه دهید که به آنچه مردم در جستجوی آن هستند پاسخ دهد. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند مزایایی فراتر از رتبه بندی برای آن پرس و جوها داشته باشد.

اریک انج، مدیر سئوی قدیمی و مدیر کل شرکت مشاوره Perfect Digital، می‌گوید: «درک زبانی که مشتریان استفاده می‌کنند فوق‌العاده مهم است، وقتی به شیوه‌ای که آنها صحبت می‌کنند، شما را بسیار مرتبط‌تر می‌کند، و این باعث نمی‌شود که تغییر دادن. بنابراین، تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای من بسیار بسیار مهم است و شاخه های جدیدی از آن وجود دارد که در آن روشی که شما ممکن است از تحقیقات کلیدواژه استفاده کنید ممکن است در حال تکامل باشد، اما نیاز به آن نیست.

تحقیق کلمات کلیدی می‌تواند بینش‌هایی درباره ماهیت نقاط درد و نیازهای مخاطبان شما - خواه ناوبری، اطلاعاتی یا تراکنشی - علایق آنها، میزان علاقه (که با حجم جستجو مشخص می‌شود)، سطح رقابت برای آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتی قالبی که آنها آن اطلاعات را ترجیح می دهند.

هنگامی که ارزیابی کردید کدام کلمات کلیدی قابل اجرا هستند، از آنها برای اطلاع رسانی به تولید محتوای خود استفاده کنید و آنها را در خود محتوا قرار دهید تا مخاطبان شما شانس بیشتری برای یافتن شما در نتایج جستجو داشته باشند.

[نکته حرفه ای]

طبقه بندی کلمات کلیدی را بر اساس هدفشان در نظر بگیرید: اطلاعاتی، معاملاتی، ناوبری یا محلی. کلمات کلیدی بالقوه خود را با آنچه که در حال حاضر در نتایج جستجو رتبه بندی می شود ارجاع دهید تا انواع نتایجی را که Google برای نمایش هر درخواست انتخاب می کند، مشاهده کنید. ممکن است گوگل هدفی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید به کلمه کلیدی اختصاص دهد. به عنوان مثال، تایپ کردن "ساندویچ" بیشتر نتایج محلی ایجاد می کند - بنابراین ممکن است برای رقابت برای آن کلمه کلیدی به یک استراتژی محلی نیاز باشد. درک اینکه گوگل چه نوع محتوایی را برای کلمات کلیدی مختلفی که در حال تحقیق هستید نشان می‌دهد، کمک می‌کند تا مشخص شود که چه نوع محتوایی باید بسازید و کدام یک از صفحات شما واجد شرایط رتبه‌بندی برای آن شرایط هستند.

 کلمات کلیدی

بعد از اینکه در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبان برای یافتن شما تحقیق کردید، آن کلمات کلیدی را در متن، زیرعنوان ها و عناوین خود بگنجانید - اما نه به قیمت خوانایی یا سایر مواردی که موتورهای جستجو را بر خوانندگان اولویت می دهد.

به بیان ساده، کلماتی را که می خواهید صفحه شما پیدا شود در نظر بگیرید و به طور طبیعی از آنها استفاده کنید.

بری شوارتز، سردبیر اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بین زبان مورد استفاده در پرس و جوهای جستجو و محتوایی که کاربران انتظار دارند پرس و جوهای آنها ظاهر شود.

«من فکر می‌کنم که لازم نیست لزوماً به این فکر کنید که سؤال چیست. بنابراین، برای مثال، من داستانی در مورد کنسول جستجوی گوگل نوشتم که در آن اعلان‌هایی درباره حذف دستورالعمل noindex برای فایل robots.txt اضافه می‌کرد.» شوارتز گفت. در زمان‌های قدیم، احتمالاً خط موضوع اعلان کنسول جستجو را مستقیماً در عنوان قرار می‌دادم، زیرا مردم آن خط متن را کپی و جایگذاری می‌کنند و سعی می‌کنند آن را جستجو کنند تا اطلاعات بیشتری پیدا کنند. . اکنون، گوگل در این مورد بسیار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نیست نگران انجام دقیق تطابق کلمات کلیدی در پرس و جو باشید – گوگل بسیار هوشمندتر است که آن را فراتر از آن گسترش دهد.

همیشه به خاطر داشته باشید که ابتدا برای کاربران می نویسید و موتورهای جستجو در درک زبان طبیعی بسیار بهتر می شوند. برای بهبود رتبه بندی خود، هر مفهومی از فرمول های "چگالی کلمات کلیدی" را کنار بگذارید.

طراوت

موتورهای جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

این بدان معنا نیست که می‌توانید به‌روزرسانی‌های جزئی در صفحات خود انجام دهید، تاریخ انتشار را به‌روزرسانی کنید یا به طور مداوم صفحات جدید و کم‌کیفیت تولید کنید تا تازگی را افزایش دهید.

اگر کتابخانه ای از محتوای قدیمی دارید، می توانید آن را به روز کنید یا صفحات منسوخ و منقضی شده را بازنشسته کنید. انجام این کار سایت شما را برای بینندگان مفیدتر می کند و همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما به خوبی نگهداری می شود.

گوگل همچنین مدت‌هاست که از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) می‌نامد به‌عنوان فاکتور رتبه‌بندی محتوا برای انواع خاصی از پرس‌و‌جوها استفاده کرده است. اگر یک عبارت جستجو ناگهانی محبوب شود - برای مثال "طوفان" زمانی که یک طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را برای آن جستجوها اعمال می کند و نتایج برای منعکس کردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغییر می کند. این برای قطعه های برجسته نیز صادق است.

ممکن است بتوانید با ایجاد محتوای مربوط به روندهای محبوب، رویدادها یا تعطیلات آتی و اخبار فوری، از افزایش تازگی برای افزایش دید خود در صفحه نتایج استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که افزایش مرتبط با QDF ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد و صفحه شما ممکن است در نتایج جستجو عمیق‌تر شود.

[نکته حرفه ای]

پاسخگویی صریح به سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده ای دارد. اولاً، شما در حال ایجاد محتوایی هستید که به طور خاص طراحی شده است تا نیازهای مخاطبان خود را برآورده کند. دوم، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای سعی می کنند پاسخ های مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافی به سؤالات پاسخ دهید، ممکن است صفحه شما به عنوان یک قطعه برجسته نمایش داده شود یا به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی در «دستیار Google» برگردانده شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از نیمی از جستجوهای گوگل بدون کلیک روی محتوای دیگر به پایان می‌رسند و این تا حدی به این دلیل است که موتورهای جستجو به دنبال جلب رضایت کاربران با حل کردن جستجوهای آنها در صفحه نتایج هستند. برخی از این پاسخ‌ها دارای مجوز هستند (همانطور که در مورد اشعار موسیقی وجود دارد) و برخی مستقیماً از صفحات وب با پیوندی برای انتساب گرفته شده‌اند.

گاهی اوقات یک قطعه برجسته گنجانده می شود، همانطور که در اینجا وجود دارد.

بهینه‌سازی محتوای شما برای تکه‌های ویژه و پاسخ‌های مستقیم ممکن است دید بیشتری نسبت به یک نتیجه جستجوی ارگانیک استاندارد داشته باشد، و انجام این کار ممکن است شانس بازگرداندن آن به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی را افزایش دهد.

مشاور رایگان سئو سازمانی سئو داخلی، می‌گوید: «بعضی از مشتریان من گفته‌اند که وقتی [نتایج غنی] را دریافت می‌کنند، کلیک می‌کنند. «من فکر می‌کنم تفکر استراتژیکی وجود دارد که باید در مورد کلمات کلیدی اعمال شود که شما سعی می‌کنید آنها را برای قطعه‌های غنی رتبه‌بندی کنید تا مشخص کنید، به نظر می‌رسد که من یک کلیک دریافت خواهم کرد یا باید روی چیز دیگری تمرکز کنم. ؟"

بومن می گوید: "گاهی اوقات، شما آن قطعه غنی را می خواهید - آن جعبه در بالا - زیرا قصد آنها هرچه باشد، باید عمیق تر شوند." اما گاهی اوقات، هدف یک کاربر این است که یک پاسخ سریع دریافت کند و گوگل را ترک کند. اگر هدف این باشد، ممکن است پرس و جو چندان عالی نباشد.»

تصمیم برای خدمات سئو سایت در محتوایی که می تواند به پاسخ در صفحه نتایج جستجو تبدیل شود، باید بر اساس معنای افزایش دید برای برند شما تعیین شود. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، این سرمایه گذاری ممکن است موجه باشد. اگر به دنبال افزایش ترافیک هستید، باید ارزیابی کنید که آیا کاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روی آن کلیک می کنند یا خیر.

عمق

بری شوارتز، ویراستار اخبار Search Engine Land، توصیه می‌کند: «محتوای سایت شما باید به اندازه‌ای عمیق باشد که به سؤال کاربر به شیوه‌ای «قابل توجه، کامل یا جامع» پاسخ دهد، همانطور که در پست مشاوره به‌روزرسانی اصلی Google می‌گوید.

"آیا "تحلیل روشنگر یا اطلاعات جالبی را ارائه می دهید که فراتر از واضح است؟" آیا حاوی اطلاعات اصلی است؟ آیا این اطلاعات تحقیق شده و واقعی است؟ شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو، ارزش قابل توجهی دارد، زیرا این دقیقاً همان نوع محتوایی است که Google می خواهد در بالای نتایج خود قرار دهد.

بخش دشوار این است که بفهمید محتوای شما چقدر باید کامل باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، شما می خواهید ارزش بیشتری نسبت به رقبای خود ارائه دهید، اما این لزوماً به این معنی نیست که باید کلمات بیشتری را برای دستیابی به تعداد کلمات دلخواه به کار ببرید. برخی پرسش‌ها، مانند «سریع‌ترین پستاندار خشکی چیست»، پاسخ نسبتاً ساده‌ای دارند، زیرا سؤالات دیگری مانند «چرا یوزپلنگ سریع‌ترین است» ممکن است توضیح عمیق‌تری را طلب کند. هنگام تصمیم گیری در مورد عمق شیرجه، پرس و جو، ترجیحات مخاطبان و پیشنهادات رقیب خود را در نظر بگیرید.

 چند رسانه ای

متن پایه ای است که اینترنت بر روی آن ساخته شده است، اما این بدان معنا نیست که به طور جهانی بهترین رسانه برای محتوای شماست. فرمت‌های دیگر نیز می‌توانند نمایانگر بیشتری را در نتایج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاویر، ویدئو، صدا یا فرمت های دیگر را در نظر بگیرید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمایز کند.

بعد از اینکه بر روی قالبی که برای کاربرانتان بهترین است، تصمیم گرفتید، چند رسانه ای خود و همچنین صفحاتی را که آن را در آن جاسازی کرده اید بهینه کنید تا قابل کشف تر شود. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای ارائه خدمات چندرسانه‌ای و برداشتن مقداری از بار سرورهای شما است. این می تواند زمان بارگذاری را کاهش دهد، که برای سرعت سایت و تجربه کاربری شما عالی است.

با هر فرمتی که انتخاب می کنید، همچنان می خواهید از متن توصیفی برای تکمیل محتوای خود استفاده کنید و زمینه را برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان فراهم کنید. اگر ویدیو یا پادکست است، می‌توانید رونوشت اضافه کنید. اگر تصویر است، از متن جایگزین و زیرنویس استفاده کنید. همچنین می‌توانید چند رسانه‌ای خود را با داده‌های ساختاریافته علامت‌گذاری کنید تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان یک نتیجه غنی را افزایش دهید.

تغییرات مهم کنکور ???? و مزایای آن

۲۴ بازديد

تغییرات مهم کنکور ???? و مزایای آن

 

مصوبه اصلی در رابطه با کنکور ???? تحت عنوان «سیاست‌ها و ضوابط سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» در جلسه ??? مورخ ?? تیر سال ???? شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و ابلاغ شد.

این در حالی بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اعمال تغییرات کنکور تاکید جدی داشت، اما سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود که کنکور سراسری سال ???? همانند امسال برگزار خواهد شد، این عدم تصمیم گیری قاطعانه منجر به این شده بود که داوطلبان کنکور سراسری تکلیف خود را ندانند و هرروز با اخبار ضد و نقیض پیرامون نحوه برگزاری آزمون سراسری روزگار بگذرانند.

کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم اعلام کرده بود که هرگونه تخطی از اجرای این مصوبه موجب پیگرد قانونی خواهد بود.

به همین علت تاثیر سابقه تحصیلی پایه دوازدهم برای سال ???? به صورت تاثیر قطعی (و نه تاثیر مثبت) از ?? درصد به ?? درصد تقلیل یافته است تا از سال ???? به بعد به تدریج میزان تاثیر قطعی به ?? درصد افزایش یابد.

او افزود: این مصوبه به تائید و رای سران سه قوه و اکثریت قاطع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و شخص رئیس جمهور هم آن را تایید کرده اند و این مصوبه اجرایی خواهد شد.

کبگانیان ادامه داد: فلسفه این مصوبه در جهت عدالت آموزشی است و به جای اینکه سرنوشت دانش آموزان در یک امتحان ? ساعته سنجیده شود در یک دوره تحصیلی اثر گذار باشد و نظام آموزش و پرورش ما در کلاس‌های کنکور گم نشود.

کنکور ???? دو بار در سال برگزار خواهد شد

بروزیی، معاون خط مشی‌گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی حذف دروس عمومی از آزمون، تاثیر قطعی چهل درصدی سوابق تحصیلی و برگزاری کنکور به‌صورت دو بار در سال را سه تغییر و تفاوت کنکور سال ???? در مقایسه با آزمون امسال برشمرد.

منبع : https://llk.dk/7r7fvn

 

https://unsplash.com/@ednawise2

https://www.evernote.com/shard/s608/sh/a75271c8-01c6-eda2-d5f6-55e702d4831a/ad581c6de6417cf65a80e57409883b56

https://coub.com/ednawise2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/84061938-4748-420d-a9e1-b8fd2b98aac6/Edna-W

https://www.fanfiction.net/~ednawise2

https://seekingalpha.com/user/56920902/comments

https://knowyourmeme.com/users/ednawise2

https://justpaste.it/7slxu

https://www.atlasobscura.com/users/ednawise2

https://trello.com/u/ednawise2

https://www.diigo.com/user/ednawise2

https://www.blogtalkradio.com/ednawise2

 

 

استرچ پالت

۲۲ بازديد

استرچ پالت

 

شرکت ماشین سازی چمران با هدف تامین ماشین آلات صنایع بسته بندی و مشاوره در زمینه بسته بندی محصولات تاسیس گردیده است. و اکنون با بهره گیری از تجربه زیاد موفق به ارائه ماشین آلات بسیار با کیفیت در این عرصه گردیده است.

 

تعریف پالت :

پالت (pallet) یک وسیله تخت و روصاف است که از چوب، پلاستیک و یا فلز ساخته می‌شود. که از آن جهت جابجایی بار و کالا به‌ وسیله تجهیزات انبارداری (مانند لیفتراک،جک پالت ها،استیکر برقی و …) به شیوه‌ای پایدار و ایمن استفاده می شود . کالاها را بر روی آن قرار می‌دهند و با تسمه‌های فلزی یا پوشش‌های پلاستیکی محکم کشش‌پذیر (فیلم استرچ) به پالت بسته می شوند. پالت ها با توجه به نوع محصولاتی که روی آنها گذاشته می شود ساخته می شوند. مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگین تر باشند ، تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا وزن بیشتری را تحمل نمایند و یا از جنس با استحکام بالاتری می سازند.

 

 

دستگاه استرچ پالت دستگاهی برای بسته بندی محصولات بروی انواع پالت می باشد . این دستگاه بسیار مناسب برای کشیدن انواع فیلم مخصوص استرچ بر روی محصولات مختلف روی پالت می باشد. از دستگاه استرچ پالت در کارخانجات صنعتی که دارای خطوط تولید بالا و نیازمند به حفاظت محصولات خود می باشند، استفاده می کنند.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد مختلف استفاده می شود بطور مثال جهت بسته بندی پالت بشکه های ??? لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل، پالت کاشی  پالت کتاب و از این دست محصولات کاربرد دارد. می توان به جای استفاده از سیستم سلفون کشی از سیستم نایلون شیرینک و مشعل نیز استفاده نمود.

 

وظیفه دستگاه استرچ پالت :

 

بطور کلی وظیفه دستگاه استرچ پالت کشیدن فیلم استرچ  به دور محصول می باشند تا یک لایه نایلونی محافظ دور بسته مورد نظر ما را احاطه کند دستگاه استرچ پالت در مقایسه با سایر دستگاه های بسته بندی این چنینی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و به کمک آن می توان انواع محصولات با اشکال  و ابعاد گوناگون را به سادگی بسته بندی نمود . اغلب این دستگاه ها توانایی تنظیم مقدار کشش فیلم استرچ را دارند. وظیفه شایان دستگاه استرچ پالت علاوه بر جلوگیری از گرد و غبار به محصول، محافظت از محصول می باشد.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

?- بسته بندی انواع پالت کارتن با هر سایز ابعاد و اندازه

 

?- بسته بندی انواع بطری در تعداد بالا

 

?- بسته بندی همزمان چند کارتن بر روی پالت

 

?- مشخص بودن کالا از زیر پوشش نایلون استرچ

 

مزایای دستگاه استرچ پالت :

 

?- محافظت محصول از گرد و غبار

 

?- کمک به زیبایی محصول

 

?- سرعت بالا بسته بندی محصول

 

انواع دستگاه استرچ پالت به صورت زیر دسته بندی می شوند :

 

?- دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

 

?- دستگاه استرچ پالت دروازه ای

 

?- دستگاه استرچ پالت مرغک دار

 

?- دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

 

?- دستگاه ربات استرچ پالت

 

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان :

روند کار دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به این صورت می باشد که پالت محصول را برروی صفحه گردان دستگاه قرارداده و لبه ی نایلون استرچ را به یک قسمت از پالت متصل می نماییم و سپس دستگاه استرچ پالت را استارت زده تا صفحه گردان شروع به چرخش کند و روند سلفون و استرچ کشی به دور پالت محصول انجام گیرد.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت دروازه ای :

 

در دستگاه استرچ پالت دروازه ای، محصول توسط جک پالت یا لیفتراک بروی صفحه  قرار گرفته و با چرخش صفحه دوار دستگاه استرچ پالت، سلفون به دور محصول پیچیده می شود. کارکرد دستگاه استرچ پالت دروازه ای مشابه دستگاه استرچ پالت صفحه گردان می باشد. از دستگاه استرچ پالت دروازه ای جهت بسته بندی محصولات حجیم با وزن بالا استفاده می گردد.

 

 دستگاه استرچ پالت مرغکدار :

روند کار دستگاه استرچ پالت مرغکدار همانند دستگاه های استرچ پالت فوق می باشد با این تفاوت که در بالای دستگاه تکیه گاهی به صورت اهرم برای تثبیت و نگهداری پالت ها روی هم در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه شده که از احتمال ریزش محصولات از روی پالت جلوگیری می کند. اهرم فوقانی دستگاه را مرغک می نامند.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی:

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانطور که از اسم آن مشخص است کاربرد اساسی و اصلی در بخش سلفون کشی چمدان و ساک های مسافرتی داشته و بسته بندی مطمئن به دور از گرد و خاک و رطوبت را برای کاربران فراهم ساخته است. روند کار دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانند دستگاه های فوق می باشد.

 

دستگاه ربات استرچ پالت :

در استرچ پالت رباتی دستگاه به صورت ربات به دور پالت می چرخد و عملیات سلفون کشی را انجام می دهد و نیازی به حمل و هدایت پالت توسط لیفتراک و جک پالت به سمت دستگاه استرچ پالت نمی باشد. با این تفاوت که ربات استرچ پالت فرآیندی برعکس تمام استرچ پالت های نام برده دارد. دستگاه ربات استرچ پالت دستگاه مجهز به سنسور چشم الکترونیکی می باشد که به صورت اتوماتیک به دور پالت می چرخد.  در دستگاه ربات استرچ پالت هیچ محدودیت وزنی وجود ندارد. سرعت بالای ربات استرچ پالت و سهولت کار و عدم جابجایی پالت از مزایای این نوع دستگاه می باشد.

 

سلفون کش یا استرچ کش :

بطور کلی سلفون کش به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم بندی می گردد.

سلفون کش دستی (استرچ کش دستی) :

این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی با روکش سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ظروف یکبار مصرف که حاوی مواد غذایی می باشد را توسط این دستگاه بسته بندی می نمایند. از این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی همچون گوشت ، مرغ ، ماهی، سبزیجات ، قارچ، قارچ دکمه ای میوه جات و … استفاده می گردد. عملیات بسته بندی در این دستگاه بصورت دستی بوده و توسط اپراتور به راحتی انجام می پذیرد.

 

سیستم الکتریکی این دستگاه به این صورت است که صفحه الکتریکی آن به طور مداوم گرم می باشد و دارای یه سیم برنده با ولتاژ پایین است که قبل از اینکه فیلم روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ چسبیده شود، آن را برش می دهد. دمای صفحه داغ این دستگاه نیز قابل تنظیم می باشد. سلفون ها در عرض های متفاوتی وجود دارند تا برای بسته بندی یا همان سلفون کشی محصولات مختلف از قبیل محصولات گوشتی، سبزیجات، ماهی ، میوه و… مورد استفاده قرار بگیرند.

 

دستگاه سلفون کش دستی دارای دو غلطک جهت چرخیدن رول به روی دستگاه و یک تیغه حرارتی جهت برش سلفون و اتویی تفلونی جهت چسباندن و جمع شدن سلفون به ظرف می باشد.

 

کاربرد دستگاه سلفون کش (استرچ کش اتوماتیک) :

کاربرد این دستگاه بیشتر در سوپر مارکت ها ، رستوران ها ، کافه ها ، فروشگاه های گوشت و پروتئینی، هایپر کارکتها، کارگاه ها و کارخانه های بسته بندی می باشد.

 

سلفون کش اتوماتیک (استرچ کش اتوماتیک) :

در سلفون کش اتوماتیک بعد از قرار گرفتن ظرف حاوی محصول بروی کانوایر موجود بروی دستگاه کلیه عملیات پیچیدن فیلم سلفون غذایی به ظرف و برش و چسباندن به ظرف بصورت اتوماتیک توسط دستگاه انجام می شود.

 

 

 

پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه به رشد کسب و کار کمک میکند؟

۲۳ بازديد

پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه به رشد کسب و کار کمک میکند؟

 

اهمیت پنل افزایش فالوور در جذب مخاطب

امروزه همه درجریان هستیم که اینستاگرام چقدر به فروش یک کسب و کار کمک میکنه و کسب و کارهای کوچیک چه جایگاهی رو توی این شبکه اجتماعی به دست آوردن ، به شخصه افرادی رو میشناسم که کسب و کار کوچکی دارند اما با بلاگری و ولاگری طوری توی اینستاگرام فعالیت میکنند که باعث رشد کسب و کارشون شده و فروش میلیونی و حتی میلیاردی در ماه دارن ذکر این نکته لازم هست که بگم این روزها فروش کار بسیار سختی شده و افراد پولشون رو بیهوده و بی جهت خرج نمیکنن به قول معروف برا پولشون ارزش قائل هستند فروشگاه وبمستران فروشگاه مرجع فروش فایل و ابزارهای کاربردی از ابتدای تاسیسش تا کنون همیشه در کنار مدیران سایت ها و مدیران پیج های اینستاگرام بوده است مطالب منتشر شده در این وبسایت همیشه و همیشه حس تجربه ای نو را به مدیران داده است و در این مسیر به آنها کمک کرده است پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران از پنل هایی است که در همان ابتدا که اینستاگرام در ایران دور گرفت و در قلب ایرانی ها محبوب شد این فروشگاه این پنل را به کاربران خود عرضه کرد و همواره طی این سال ها این پنل را آپدیت و ارتقا داده است

چرا داشتن فالوور برای یک پیج اینستاگرام ضروری است؟

فالوور یا دنبال کننده از مواردی هستند که در یک پیج خیلی به چشم می آیند طوری که اگر کسی بخواهد ارزش یک پیج را مشخص کند به تعداد فالوور آن پیج نگاه میکند فالوور در حقیقت دنبال کنندگان شما هستند که پست های شما که شامل تصویر و فیلم میشود را دنبال میکنند این روزها داشتن فالوور زیاد کار بسیار سختی شده است چرا که تنها راه جذب فالوور واقعی جذاب بودن است همین جذاب بودن است که باعث شده است که مدیران پیج ها جهت دریافت فالوور دست به هرکاری بزنند حتی اگر آن کارها هنجارشکن باشد مراحل جذب فالوور برای یک پیج در ابتدای کار به سختی صورت میگیرد اما بعدها که پیج روی دور افتاد این روند صعودی شده و به خوبی پیج به قول معروف رشد میکند اگر نمیدانید که چگونه فالوور خود را افزایش دهید و یا راه های جذاب بودن را نمیدانید نگران نباشید مقالات وب سایت بزرگ فروشگاه وبمستران همه اینها را برای شما توضیح داده است که میتوانید از آموزش های این وبسایت فروشگاهی برای ارتقا سطح دانش خود در اینستاگرام استفاده کنید

 

 

فالوور فیک یا واقعی کدام بهتر است؟

در ابتدای ظهور اینستاگرام از مواردی که در همان ابتدا خیلی به آن اهمیت داده شد وجود فالوور فیک بود فالوورهای فیک واقعی نیستند و در حقیقت به وسیله ربات زده میشوند اکانت های فیکی هستند که صرفا امار فالوورهای شما را به صورت فیک و غیرواقعی بالا میبرند در ادامه به شما میگوییم که این کار هم خوب است و هم بد و زاویه های آن را بررسی میکنیم اگر بخواهیم به صورت مختصر اشاره کنیم 90 درصد فالوورهای یک پیج باید واقعی باشد چرا که تعداد لایک و ویو یک پیج به واقعی بودن فالوورهای آن بستگی دارد

پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه باعث رشد کسب و کار میشود؟

وجود یک پنل افزایش فالوور در هر کسب و کاری به تدریج باعث رشد و پیشرفت آن کسب و کار میشود اما چگونه پنل افزایش فالوور باعث افزایش محبوبیت و رشد پیج کسب و کار شما میشود ؟ در پنل افزایش فالوور ابزارهایی برای اضافه کردن فالوور قرار دارد یعنی به وسیله این ابزار ها شما میتوانید روزانه به عنوان مثال 500 فالوور برای پیج خود بزنید ، البته به وسیله پنل افزایش فالوور میتوان فالوور بیشتری زد اما زدن فالوور بیشتر باعث محدودیت هایی از طرف اینستاگرام خواهد شد برای همین است که همیشه پیشنهاد میکنیم که روزانه 500 فالوور برای پیج خود بزنید تا اینستاگرام شک نکند و اکانت شما را دچار محدودیت نکند استفاده از پنل افزایش فالوور در کنار کارهایی که جهت جذب فالوور واقعی انجام میشود به رشد پیج شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد و باعث میشود که پیج شما بسیار رشد کند مواردی از قبیل تولید محتوا جذاب ،هشتک گذاری هدفمند و دیگر موارد در کنار پنل افزایش فالوور بسیار میتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و پیجی داشته باشید که همیشه اول باشد

پنل افزایش فالوور شامل چیست؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران شامل چه مواردی است در پنل افزایش فالوور ابزارها و سایت هایی در اختیار شما قرار میگیرد که به وسیله آنها بتوانید فالوور برای پیج خود بزنید ، محدودیت این پنل روزانه هزار فالوور است بدین معنی که شما روزانه میتوانید هزار فالوور برای پیج خود بزنید که در هفته 7K فالوور به پیج شما هدایت میشود 50 درصد این فالوور ها واقعی هستند و 50 درصد دیگر آنها فیک هستند ترکیبی از فالوور واقعی و فالوور فیک در این پنل قرار دارد که جهت رشد یک کسب و کار الزامی است همچنین کار با ابزارها و سایت های موجود در پکیج به صورت فیلم آموزشی نیز برای شما قرار گرفته است که میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید و طبق راهنمای موجود جلو بروید همچنین یک پشتیبان به صورت 24 ساعته به شما پس از تهیه این پنل معرفی میگردد که میتوانید تمامی سوالات و مشکلات خود را با ایشان در میان گذاشته و مشکلات خود را حل کنید

نتیجه گیری

بدون شک هر پیج بیزینسی و کسب و کاری که در اینستاگرام وجود دارد برای پیشرفت خودش نیاز به یک پنل فالوور و یا پنل لایک اینستاگرام  دارد وجود این دو پنل در کنار برنامه تولید محتوا و یا کارهایی که برای پیجتان میکنید بسیار مفید است و پله های موفقیت را برای شما جلوتر میبرد و باعث میشود زودتر از آنچه فکرش را میکنید موفق و دیده شوید پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چندسالی است که فعال است و در زمینه خدمات اینستاگرامی بهترین خدمات را ارائه میکند شما این پنل را یکبار خریداری میکنید و به دفعات از آن استفاده میکنید جهت استفاده از ابزار های داخل پنل نیازی نیست که مبلغی پرداخت کنید همه چیز رایگان است و میتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید

 

 

 https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23703362

https://anotepad.com/notes/q26wkh38

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post493883378/

https://app.box.com/s/s4zqrvc7yuwob0n02velcwnclcojps6u

https://splashy-fuchsia-63e.notion.site/302575aa8e3f4c31843e17083a2522b4

https://graph.org/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A8%DA%86%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-07-23  

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/36a30f95614

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/37087747-

https://www.launchora.com/story/1658560179--0

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/07/23/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a8%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%a8%d8%b2/

https://sites.google.com/view/scsdsdf/home

 

 

چگونه محصولات خود را در اینستاگرام بفروشیم

۲۴ بازديد

چگونه محصولات خود را در اینستاگرام بفروشیم

با ایجاد فروشگاه آنلاین در اینستاگرام، مردم می توانند محصولات شما را مستقیماً از عکس ها و ویدیوهای شما خریداری کنند. درباره اینکه چگونه می توانید مردم را برای خرید پیشنهادات خود ترغیب کنید، بیشتر یاد بگیرید. با این چند نکته، می توانید بهتر محصولات خود را در اینستاگرام در معرض دید دیگران قرار دهید و آنها را معرفی کنید.

در یک نظرسنجی که توسط شرکت فیسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اینستاگرام به آنها کمک می کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سریعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در این مقاله سعی داریم چند نکته کلیدی برای شما بیان کنیم تا با رعایت آنها بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید. شما می توانید محصول خود را به طور مداوم در پست های خود نشان دهید تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اینستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel میتوانید از پیشرفت پیج اینستاگرام خود مطمئن شوید.

  1. همیشه سعی کنید محصولات خود را در غالب پست به دیگران نشان دهید.

پست‌هایی در مورد محصولات خود با سرعتی منظم، مانند یک روز مشخص از هفته، ایجاد کنید تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.

  1. فرآیند ایجاد محصولات خود را آشکار کنید.

فالوورهای خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببرید تا کارهای سختی را که برای ساخت محصولات شما انجام می شود ببینید.

  1. تمام تغییرات محصولات خود را نشان دهید.

تمام گزینه های محصول خود را نمایش دهید تا مشتریان شما بتوانند انتخابی از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.

  1. نکات برجسته داستان را برای محصولات مختلف ایجاد کنید.

استوری های شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما می‌توانید استوری ها را در قسمت هایلایت ذخیره کنید. در هر هایلات نسبت به موضوع آن استوری ها را ذخیره کنید تا کاربران در زمانی که به آنها نیاز دارند به راحتی آنها را پیدا کنند.

  1. از پس زمینه استفاده کنید.

به این فکر کنید که چه رنگ ها و بافت هایی به برجسته و دیده شدن محصولات شما کمک می کند، مانند دیوارهای سفید یا طرح دار. شما فقط می توانید از یک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمینه خود استفاده کنید. برای انجام اینکار نیاز به هزینه سنگین ندارید و می توانید از چیزهای دم دستی استفاده کنید.

  1. عکس‌ها و ویدیوهایی را که مشتریانتان با محصولاتتان پست کرده‌اند به اشتراک بگذارید.

وقتی مشتریان محصول شما را در عکس‌ها و ویدیوها برچسب‌گذاری می‌کنند، از آن‌ها اجازه بگیرید تا آن را در حساب کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارند.

  1. آموزش هایی در مورد روش های مختلفی که مردم می توانند از محصول شما استفاده کنند ایجاد کنید.

از داستان ها برای ایجاد یک راهنمای گام به گام یا اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی تر در IGTV استفاده کنید.

  1. تعامل را با فالوورهای خود بیشتر کنید.

از برچسب سؤال در استوری های خود استفاده کنید تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنید. به این ترتیب، مردم می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات شما بیاموزند و از خرید مطمئن شوند.

فروش محصولات در اینستاگرام با رعایت 4 نکته:

در یک نظرسنجی که توسط فیس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که اینستاگرام، اولین پلتفرم بصری، به آنها کمک می کند محصولات و خدمات جدید را کشف کنند. به همین دلیل است که حتی بزرگترین شرکت های تجاری و صنعتی در اینستاگرام به تبلیغ و نمایش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ های محصولات اینستاگرام به آنها کمک می کند تا این کار را راحت تر انجام دهند و در عین حال فروش خود را افزایش دهند.

در واقع در بسیاری از موارد هدف آنها این است که: با ورود افراد به اینستاگرام آنها را به وب‌سایت خود هدایت کنند. این یک راهکار عالی و رایگان برای افزایش بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه فروش بیشتر می باشد. در واقع بهتر است برای فروش محصولات خود با استفاده از اینستاگرام، برچسب‌های محصول را به عکس‌ها یا ویدیوهای خود در پست و استوری خود اضافه کنید. افراد با ضربه زدن روی محصول می توانند نام محصول و قیمت آن را مشاهده کنند. به مشتریان خود بگویید که می توانند مستقیماً از حساب تجاری شما خرید کنند. به عنوان مثال، یک استوری بسازید و به دنبال کنندگان خود بگویید که اکنون می توانند محصولاتی را که می بینند در اینستاگرام خرید کنند.

  • بیش از یک محصول را در یک پست تگ کنید، با نمایش چندین محصول چشم نواز تأثیر بگذارید و توجه افراد را جلب کنید. شما می توانید با ترفندهای خاص قبل از ارائه محصولات حس کنجکاوی فالوورهای خود را بالاتر ببرید مانند؛ نماهایی از محصول خود را بدون نشان دادن کامل آن نشان دهید. مانند عکسبرداری از زوایای مختلف بدون نمایش کامل آن.
  • حتما از برچسب شمارش معکوس در استوری های خود استفاده کنید. تاریخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معکوس اعلام کنید، که با ضربه زدن در هنگام ویرایش استوری های خود می توانید آن را پیدا کنید. از فالوورهای خود بخواهید روی Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز کی فرا می رسد یا شمارش معکوس را در استوری خود به اشتراک بگذارند. محصولات را در روز عرضه برای فروش در دسترس قرار دهید. فراموش نکنید که به مشتریان خود یادآوری کنید که می توانند بلافاصله با یک تماس ساده مانند «برای خرید ضربه بزنید» در عنوان پست خرید کنند.
  • برای پاسخگویی به سوالات حتما لایو برگزار کنید. از ویژگی Live در استوری خود استفاده کنید تا لحظه ای را که محصول جدید خود را برای آنها در دسترس قرار داده اید به دنبال کنندگان خود نشان دهید و به سؤالات مشتری در مورد محصول جدید در کوتاه ترین مدت پاسخ خواهید دهید.
  • برای معرفی محصول خود یک هشتگ ایجاد کنید. می تواند به سادگی #نام محصول شما باشد. فالوورهای خود را تشویق کنید هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده کنند تا بتوانید بعداً آن را در حساب تجاری خود به اشتراک بگذارید.

5 ترفند اینستاگرام برای ترغیب کاربران برای خرید محصولات

در یک نظرسنجی که توسط شرکت فیسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که از اینستاگرام برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید استفاده می کنند. این پنج نکته را امتحان کنید تا مردم را به سمت خرید محصولاتتان سوق دهید.

  • چندین پست برای محبوب ترین محصولات خود ایجاد کنید.

اطلاعات آماری را بررسی کنید و معیارهایی مانند بازدیدهای محصول را مشاهده کنید تا بدانید که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بیشتر درگیر بوده اند. برای ایجاد اطمینان در خرید، چه در پست و چه در استوری، پست های بیشتری برای آن محصول ایجاد کنید.

  • دعوت به اقدام را در کپشن خود بگنجانید.

افزودن یک فراخوان برای اقدام که افراد را وادار به انجام کاری می‌کند، مانند «برای خرید ضربه بزنید» در زیرنویس‌های شما، به طور مؤثری به فالوورهای شما برای خرید یادآوری می‌کند.

  • یک فروش یا تبلیغ منحصر به فرد ایجاد کنید.

در مدت زمان محدود، با تبلیغ و تخفیف یا فروش ویژه در اینستاگرام می توانید احساس فوریت را بین افراد ایجاد کنید و مردم را به خرید ترغیب کنید.

  • به طور منظم محصولات خود را معرفی کنید.

خریداران ممکن است مدتی طول بکشد تا تصمیم به خرید بگیرند، بنابراین به طور مرتب محصولات خود را در پست های خود قرار دهید تا آنها را در ذهن خود نگه دارید.

  • تبلیغ یک محصول توسط افراد معروف

از چهره های عمومی گرفته تا هنرمندان تا کارآفرینان، سازندگان سنگ بنای جوامع اینستاگرام هستند. مشاهده اینکه یک فرد معروف از محصولات خاصی استفاده می کند می تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به این موارد برانگیزد، بنابراین این راه نیز یکی از بهترین روش های فروش بالا محصولات به حساب می آید.

 

https://giphy.com/channel/HamidGuevar2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G

https://www.fanfiction.net/u/15436170/

https://seekingalpha.com/user/56582264/comments

https://www.spreaker.com/user/16562256

https://justpaste.it/4qryw

https://www.atlasobscura.com/users/hamidguevar2

https://trello.com/hamidguevar2

https://www.blogtalkradio.com/hamidguevar2

https://gitlab.com/HamidGuevar2

https://www.viki.com/users/hamidguevar2_755/about

https://visual.ly/users/hamidguevar2/portfolio

https://speakerdeck.com/hamidguevar2

 

ثبت شرکت

۲۱ بازديد

ثبت شرکت

چنانچه می خواهید فعالیت تجاری و غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید

برای ثبت شرکت حتما باید سلسه مراتب را رعایت کنید.وطبق مراحل تاسیس شرکت در اداره مراحل را طی کنید.باید بدانید که  مراحل ثبت شرکت در ابتدا به صورت آنلاین است.اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی را با هر عنوانی نمی توانید انجام دهیدپس ابتدا حتما باید کسب وکار خود را بررسی کنید وببینید که از انواع شرکت هایی که وجود دارد کدام یک مناسب حال شما هسستند

انواع شرکت شامل:

شرکت مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص

موسسه غیر انتفاعی

شرکت بازرگانی

شرکت تعاونی

شرکت تضامنی

شرکت نسبی

این را باید بدانید که ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و معایب خودش را دارد.مناطق آزاد شامل

ماکو،شهروند،چابهار،ارس،قشم،کیش وانزلی است. یکیاز مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد معافیت مالیاتی است.

اگر در مناطق آزاد توانستید ثبت شرکت انجام دهید تا 20 سال از معافیت مالیاتی برخودار می شوید پس اگردر مناطق آزاد شرکت ثبت کرددید توجه زیادی باید به فعال بودن جواز،کد اقتصادی،پلمپ دفاتر وخیلی مهمتر از همه اضهارنامه مالیاتی داشته باشید